להזמנה בעיצוב אישי - צרו איתנו קשר!

משלוחים והחזרות

החזרות

מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא בהתאם לחוק הגנת הצרכן (מוצר פגום, שונה משהוזמן או כל סעיף חוקי אחר) ניתן לשלוח את המוצר לכתובתנו בתוך 28 יום מתאריך הרכישה :

חומה ומגדל 13 , שדרות, ישראל
מיקוד: 8711070

נא לא להגיע או לשלוח מוצר ללא תיאום מראש באחת מדרכי ההתקשרות הבאות: ניתן לתאם בטלפון: 0542171059

ביטול הזמנה

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

2. ניתן לבטל רכישת מוצר 48 שעות מיום הזמנת המוצר, אם וכאשר לא החלה תפירת המוצר/ רקמת המוצר האישי, והביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות/ טלפונית.

3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.

4. אם סופק המוצר ללקוח שלא תואם את הזמנתו המקורית, חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה לצורך בדיקת המוצר ותיקון/ החלפת המוצר במידת הצורך.
מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.

5. במידה והמוצר כבר נשלח אל הלקוח/ נרקם עבורו שם בהזמנה אישית/ יוצר במיוחד בשבילו, לא תהיה אפשרות לבצע שינויים/החזרות/ביטולים.

אספקת המוצרים

1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוח בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.

2. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1 כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.

2.2 שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.

3. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

דמי משלוח

1. דמי המשלוח במשלוח מסוג "רשום רגיל" אינם כלולים  במחיר המוצר, אם ברצונו של הלקוח לשדרג את סוג המשלוח הוא יעשה זאת בעמוד עגלת הקניות" שם ימצא מחיר ליד כל סוג משלוח, מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם החנות.

4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.

שירות לקוחות

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה , ניתן לפנות אל:

טלפון: 0542171059

דוא"ל (E-Mail): rianbow.textile@gmail.com